joi, 27 decembrie 2007

Posta Romana SUCKS

Pe data de 4 decembrie am facut comanda pe net la niste carti. Urma sa le primesc in maxim 10 zile. Astept 10 zile...nu le primesc. Ok. Astept 10 zile lucratoare...tot nu le primesc x-( sun la Bucuresti sa aflu daca au uitat sa le expedieze. Aflu ca au fost trimise in 7 decembrie. In fine.... Primesc avizul postal in 21 decembrie (vineri!). Sambata, duminica, luni (24 dec), marti (25 dec), miercuri (26 dec) - POSTA INCHISA. Asa ca ma duc azi, 27 decembrie, sa imi ridic coletul. Stau jumatate de ora la coada si aflu ca mi-au trimis inapoi coletul!!! Heeei!!! Un colet se pastreaza 10 zile! Dar nuuuu... cica coletul meu venise in 17 decembrie si e ghinionul meu ca am primit avizul in 21 decembrie. Eu nu aveam de unde sa stiu ca in 17 dec venise, de vreme ce pe avizul meu e o stampila cu 21 decembrie!!! x-( b-(

Un comentariu:

CG spunea...

fa scandal. e NUMAI vina lor!