miercuri, 5 decembrie 2007

A venit Mosu' :D

Imagineaza-ti cat de penibil m-am putut simti cand am aflat in dupa-masa aceasta ca maine e Sfantul Nicolae, ceea ce inseamna ca in seara asta urmeaza sa vin Mosul!! Nu pot sa imi dau seama pe ce lume traiesc de am putut sa uit un eveniment asa de important. E adevarat ca am maine teza la matematica, lucru care a reusit sa imi ocupe toate gandurile in ultimele zile, dar totusi?!? Nu am luat cadouri pentru nimeni....aaaaa....adica nu l-am rugat pe Mos nimic :-" E bine, insa, ca altii nu au uitat de Mos Nicolae si au avut grija sa ii scrie si din partea mea, asa ca in seara asta mi-a lasat in geam multe multe cadouri!!! Multumesc Mosului si complicilor sai :D

Pentru ca sa nu uit nici de cadourile de Craciun, imi iau masuri de siguranta. Scriu mare pe un post-it si imi pun reminder pe telefon :D

Niciun comentariu: