joi, 17 ianuarie 2008

Roooooooz!!


M-am saturat de toamna, iarna, frig, mocirla.....vreau primavara! De aceea am schimbat si aspectul blog-ului meu. Era prea monoton. Si toata lumea are blog negru. Verde. Cativa maro. Dar nimeni roz! Muhahaha :)) Si cine nu stie cat de mult imi place sa fiu altfel?! :D

Saptamana viitoare facem pozele pentru album, peste doua saptamani este Balul Majoratului. Cata agitatie pe la mine prin clasa. Toata ziua numai de rochii, pantofi, tinute!! Si ce imi place atmosfera :))

Nu stiu ce e cu mine. Sunt intr-o dispozitie foarte buna. Numai ce am citit despre postarita ucisa din Cluj, procesele impotriva directorului Clinicii Interservisan si miile de someri din Germania si nici astea nu au reusit sa imi schimbe starea.

My life is pink! Don't you just hate me? :))

2 comentarii:

CG spunea...

ba da :)).

imi plac piesele de la must listen. I actually adore Amy Winehouse, especially Some unholy war si Love is a losing game.

PS: La cine ai citit de "miile de angajati" din Germania? :D

Sandra spunea...

:)) primesc zilnic mail de la Clujeanul si in ultima perioada e foarte dezbatut subiectul Nokia. Dar, trebuie sa recunosc, am citit de "miile de angajati" si pe blog- ul tau :D Imi plac piesele!!